3 Ocak 2019 Perşembe

UZUN ZAMAN SONRA



Çok uzun bir aradan sonra bloğuma yazı yazmak istedim. Belki de içimi dökmek.. Buraya yazma cesaretini gösterebilmemin biraz da olsa sebebi yazıların her gün okunuyor oluşu. Birilerine ulaşabiliyor olmak güzel.
Bazen hayat planladığınız gibi gitmeyebiliyor. Örneğin okuldan mezun olur olmaz yapılan atamada atanabilmeyi hayal etmiştim ben hep. Çünkü mesleğime aşıktım ve hemen bir Paramedik olarak ambulansta çalışmaya başlamalıydım. Tabi benim için öyle olmadı, mezun olduktan sonra yapılan iki atamada da bir kadroya yerleşemedim. Bu kadar çok isterken sonucun bu yönde olması beni öyle dağıttı ki uzun bir süre toparlanamadım. Sadece aşk acısından ya da yalnızlıktan depresyona girilmiyormuş.''Meslek aşkı'' nın büyüklüğünü ve ne demek olduğunu tam olarak o zamanlarda öğrendim. Belki bu yazıyı okuyanların bir kısmı hissettiğim şeyleri hissetmiş ve yaşamış olabilir.Anlayışlı , özellikle bu konularda anlayışlı insan bulmak zor.. 
Şimdilerde özel bir firmanın revirinde çalışıyorum ve mutluyum. İtiraf etmeliyim ki ne zaman bir ambulans sesi duysam ya da mavi ışıklarına denk gelsem gözlerim doluyor, mesleğimi çok özledim. 
Kpss puanlarımız tekrar açıklandı. Puanlar güzel ama bana göre sıralamalar kötü.Önümüzde kocaman iki yıl var ve daha her şeyin başı. Pes etmek için çok erken!Dilerim ki 2019 hepimize tüm güzelliğiyle gelir.  Maketler üzerinden yazılar paylaşma imkanım olmaz belki ama bu yıla elimden geldiğince araştırmalarımı sizinle paylaşma hedefi koyuyorum.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. blogunuzu yeni keşfettim ve sizi izlemeye aldım. Sizi de bloguma bekliyorum. :)

    YanıtlaSil