24 Ocak 2016 Pazar

BAŞLANGIÇ




'' Kimi zaman yol verdiğimiz mavi bir ışık , kimi zaman ürktüğümüz o siren sesi... Evet kısacık bir an belki.Ama ya içindekiler ?Malesef ki sadece hasta taşınıldığı düşünülen ambulanslarda büyük bir savaş vardır aslında ; insan hayatı. Peki biz yaşamla ölüm arasında duran bu sessiz savaşçıların ne kadar farkındayız ? ''
Çok kutsal bir meslek olan att ve paramedik hakkında alttan gelecek meslektaşlarımızın yanlış yönlendirildiğini yada yeterince bilgilendirilmediğini düşünüyorum.Zamanında ben bu konulardan çok muzdariptim.O yüzden bildiklerimi , yaşadıklarımı paylaşmak ve yararlı olmak için bu bloğu açmaya karar verdim. Hem meslektaşlarıma hem de yazılarımı okuyan tüm insanlara ulaşmak istiyorum.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder